wandelmaatje gezocht omgeving Arnhem/Nijmegen voor training & 4daagse Nijmegen zelf

  • Cynthia

    Hey hoi,

    Nadat mijn vaste wandelmaatje na een aantal jaren lopen is afgehaakt ben ik op zoek naar een nieuw wandelmaatje.

    Ook al loop je met zovelen straks, het is toch wel prettig om samen te oefenen en met iemand op te kunnen lopen….

    Spreekt dit berichtje je aan of ken je iemand die geinteresseerd zou zijn, laat het me dan weten.

    Ik ben 32 jaar en loop net als eerdere keren de 4x40 km!

    groetjes!

    Cynthia

  • jana

    http://4daagse.startpagina.nl/smoelenboek/jana/11532.html

    ik loop de nijmeegse 4 daagse ook alleen voor de 21x

    woon in de buurt van nijmegen

  • Paulien

    Hoi Cynthia,

    Ik woon in Nijmegen en ben ook op zoek naar een wandelmaatje voor de (voorbereiding op) de 4-daagse. Dus mocht je nog op zoek zijn naar een wandelmaatje, laat het me dan even weten.

    Groetjes, Paulien

  • Patricia Gubbels

    Hoi Cynthia,

    Ik zag jouw oproepje voor een wandelmaatje!!

    Ik loop voor de 1e keer dit jaar ook mee met de Vierdaagse en ik was

    ook juist op zoek naar een wandelmaatje.

    Ik ben 29 jaar en woon in Lent.

    Heb je interesse, laat het me maar weten dan a.u.b.!!

    Ik hoor graag van je!!

    Heel veel groetjes & hopelijk hoor ik van je!!

    Patricia Gubbels

  • Paulien

    Hoi Patricia,

    Misschien kunnen wij wel samen lopen, aangezien we allebei nog op zoek zijn naar een wandelmaatje (en mocht Cynthia ook nog op zoek zijn, dan lopen we gezellig met z'n 3-en).

    Ik ben 28 jaar en woon in Nijmegen. Ik loop voor de 3e keer mee, en hoop 'm voor de 1e keer uit te lopen! (1 keer kon ik de 4-daagse niet uitlopen omdat die toen werd afgelast na 1 dag en de andere keer had ik knieklachten).

    Lijkt het je wat om samen te lopen, laat het me dan even weten.

    Groetjes, Paulien

  • Nadine

    Wie wil er met mij trainen voor de 4-daagse, en mischien ook wel de 4-daage lopen.

    Ik ben 16 jaar en ik moet nu de 40km lopen,ik ga voor de vijfde keer.

    Ik woon in de omgeving van Utrecht:P