Hallo sportieve wandelaars,
Ik bied slaapplaatsen in/ of in overleg mijn hele woning (180 m2) aan tijdens de Nijmeegse vierdaagse.
35 Euro p.p.p.n.
Mijn appartement is van alle gemakken voorzien. Het is een gloednieuw appartement met vloerverwarming, ruime badkamer, apart toilet, gratis parkeerruimte. De woning ligt aan de Marialaan, boven twee supermarkten, op vijf minuutjes lopen van het station. Het huis ligt aan een rustige straat, ver van alle zomerfeesten en daardoor is een goede nachtrust gegarandeerd.
Er zijn gratis autoparkeerplekken en fietsen kunt u in mijn schuur stallen.
Er is draadloos internet, een ruime woonkamer met comfortabele grote hoekbank, ik zorg voor schoon opgemaakte bedden, handdoeken in overvloed, televisie, koffie, thee.
Ik heb vier aparte slaapvertrekken voor de wandelaars:
Drie slaapkamers met tweepersoonsbedden (zie foto voor mijn prachtig zelfgebouwde koninklijke bed)
en eventueel kan ik in de kleinere slaapkamer nog een eenpersoonsbed neerzetten.
Omdat het huis zo groot is zouden er in theorie met gemak dertig mensen kunnen slapen maar omdat ik een (weliswaar grote) badkamer heb en een (apart) toilet, lijkt het me praktischer om maximaal 7 mensen te logeren te hebben in verband met het ochtendverkeer in de badkamer.
Het liefst zou ik een groep wandelaars huisvesten die elkaar kennen, dan kan ik in overleg het hele huis aan jullie verhuren. In het geval dat er meerdere aparte wandelaars interesse hebben, zal ik zelf ook in huis blijven.