Woonhuis te huur tijdens Vierdaagse

• Huib

Te huur ruim woonhuis in rustige buurt ongeveer 800 meter van de wedren en 100 meter van de Via Gladiola. Twee slaapkamers met elk een 2 persoonsbed, een slaapkamer met twee matrassen en een kinderslaapkamer met 2 kinderbedden voor kinderen tot en met 10 jaar. Badkamer met ligbad. Twee toiletten. Ruime woonkamer met terras en grote diepe tuin met zon en schaduw en tuinmeubilair. Drie fietsen beschikbaar. TV in woonkamer en slaapkamer, dvd recorder en Wifi aanwezig. Gebruik van beddengoed en handdoeken. Grote supermarkt, drogist, bloemenzaak en drankhandel ongeveer 200 meter van huis.

Geen huisdieren. Liefst gezin en geen groepen, graag kennismaken voor verhuur. Huurperiode maximaal van zondag tot en met zondag,. Ben zelf niet aanwezig gedurende die periode. Prijs in overleg, richtprijs bij een bezetting van 4 personen € 120 per nacht.

• Kees

Het is 2016 maar we zijn nu al op zoek naar een slaapplaats voor 4 daagse 2017.

Wij zijn 3 Zeeuwen variërende in de leeftijd van 63 tot 72jaar. wij lopen allemaal al meer dan 14 jaar mee. Afgelopen 5 jaar sliepen wij bij een gezin aan de Graafseweg maar die zijn er helaas mee gestopt. Eventueel is er ook nog een 4e

Persoon die huisvesting zoekt welke ook op ons vorige adres verbleef. die man zit op de 30 km en wij op de 40.

Natuurlijk willen we graag vooraf kennis komen en maken.

We horen graag van u

Kees Westerweele wesster1@xs4all.nl

• Erik

Beste Leopold,

Ook ik (wij) interesse in een eventueel verblijf in 2017. Aantal nog onduidelijk. Allen ervaren Vierdaagselopers (man en vrouw, leeftijd tussen 32-45) die de afgelopen jaren door het wandelen een vriendschap hebben opgebouwd en graag samen willen verblijven tijdens de Vierdaagseweek.

Is uw woning beschikbaar in 2017? Ik hoor graag of, en zo ja, tegen welke voorwaarden. Vooraf kennismaken gewenst.

Vriendelijke groet,

Erik Jansen

• Edith

Beste heer Leopold,

Is uw huis nog steeds te huur? Wij, 2 oudere stellen (broer en zus + partners) hebben belangstelling voor een verblijf van maandag tot zaterdag. Graag verneem ik uw reactie.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Edith Pieters

Wilnis

• Huib

Beste mevrouw Pieters,

Het huis is inderdaad nog te huur. De prijs is echter € 40 pppn.

Voor hoeveel nachten zou u het willen huren?

Met vriendelijke groet

L H Bakker

• peter

Hallo Huib,

Graag verneem ik of de woning ook in(of nog) 2018 beschikbaar is?

Wij zijn 4 ervaren lopers die graag dicht bij de wedren vertoeven.

Vriendelijke groet, Nettie

emailadres: peternettiejong@casema.nl