Ruime kamer met eigen balkon voor 2 personen aangeboden, 500m vanaf de Wedren

• Eline

Aangeboden: ruime slaapkamer met 2-persoons bed en balkon.

​Gevraagd: 2 personen voor de huur van minstens 4 dagen. 

De afgelopen 3 jaar heb ik mijn slaapkamer te huur aangeboden, met zeer tevreden gasten als resultaat. Graag doe ik dat nog eens dit jaar! 

De kamer bevindt zich op de Berg en Dalseweg en ligt op een afstand van ongeveer 500 meter van de Wedren (start vierdaagse). Op dezelfde etage bevindt zich een douche en toilet en beneden is de keuken waar alle dagen van uw huur gebruikt van gemaakt kan worden. In de kamer is een tweepersoonsbed, HD tv, wasbak, eettafel, bank en koelkast (met vriesvak) aanwezig. 

Bij interesse, plaats een reactie met e-mailadres, dan kan ik wat foto's van de kamer doorsturen en extra informatie geven! 

Met vriendelijke groet,

Eline

• Nathalie

Hoi Eline,

​Ik zou graag gebruik maken van je kamer.

​Groet, Nathalie

• Erik

Hoi Eline,

Mogelijk interesse voor twee personen. Heb je wat extra info (kosten, delen douche/toilet, hoeveel medebewoners) en/of foto's? Alvast dank voor je reactie. Groetjes Erik (vierdaagsevrienden@hotmail.com)

• J

Hallo Eline,

wij hebben interesse, 3 personen, 2 lopers en 1 voor support en om te koken :)

​Wil je mij rechtstreeks mailen of uw kamer nog vrij is en wat de kosten zijn.

Grt en bedankt alvast Jeannette (itsmeechtwaar@gmail.com)

• MJ

ik zoek een kamer met mijn dochter van 18 wat zijn de kosten

want zou graag willen milin210@live.nl

• w

Hallo Eline

Vroeg me af als u ook dit jaar de kamer verhuurd

we zijn 2 dames van 59 en 65 jaar die dit jaar(2020) ook de 4 daagse weer lopen 

en zijn nog opzoek naar een slaapplek 

zoja …wat is de vraagprijs per pers.per nacht ?

graag hoor ik van u

groet willemien

• Ingeborg

Is kamer nog te huur tijdens de 4daagse voor 2 zussen van 18 t/m 25 juli 2020?

• Jenny

Eline

Aangeboden: ruime slaapkamer met 2-persoons bed en balkon.

​Gevraagd: 2 personen voor de huur van minstens 4 dagen. 

De afgelopen 3 jaar heb ik mijn slaapkamer te huur aangeboden, met zeer tevreden gasten als resultaat. Graag doe ik dat nog eens dit jaar! 

De kamer bevindt zich op de Berg en Dalseweg en ligt op een afstand van ongeveer 500 meter van de Wedren (start vierdaagse). Op dezelfde etage bevindt zich een douche en toilet en beneden is de keuken waar alle dagen van uw huur gebruikt van gemaakt kan worden. In de kamer is een tweepersoonsbed, HD tv, wasbak, eettafel, bank en koelkast (met vriesvak) aanwezig. 

Bij interesse, plaats een reactie met e-mailadres, dan kan ik wat foto's van de kamer doorsturen en extra informatie geven! 

Met vriendelijke groet,

Eline

Dag Eline

Wij echtpaar hebben zeker intresse graag vanaf zondag als dat mogelijk is ?

Groet Bergs

• Jenny

Sorry foutje heb je tekst niet weggehaald

haha