Toplocatie 120m van Start // 4 slaapplekken aangeboden

  • Janneke

    Op Toplocatie // 120m van Startlocatie de Wedren

    Tijdens de Vierdaagse heb ik voor een groep van 4 personen 4 slaapplaatsen te huur. 

    1 kleine slaapkamer met tweepersoonbed boven, en een goede tweepersoons slaapbank in de woonkamer (met tv).

    De mooie eengezinswoning bevindt zich op slechts 120! meter van de Wedren, (start- en finishlocatie), het idyllische straatje uit en je bent er!! Ook centrum, OV en supermarkt zijn binnen handbereik. 

    Verder staan keuken, koelkast, douche, wc, tv ter beschikking. Uiteraard is er wifi. Ook kun je in de tuin lekker in het zonnetje van je welverdiende rust genieten. 

    Perfect voor een groep van 4 lopers!!

    Ik zal zelf ook af en toe aanwezig zijn (maar waarschijnlijk veel weg/aan het werk), en mijn prachtkat banjert er ook rond.

    Prijs

    35,00 p.p.p.n. logies (je mag wel lekker koffie en thee pakken).

    Bij vragen kun je altijd even een berichtje sturen.

    Hopelijk tot ziens op de Vierdaagse!

    Groetjes,

    Janneke

  • Kees

    Beste Janneke, 

    Van de site begrijp ik dat je kamers verhuurt tijdens  de 4 daagse .

    Graag zouden wij van de accomodatie gebruik maken juli van dit jaar.

    Wij zij net 3 personen = 1 koppel en in single.

    We horen van je.

    mail kees.hoogerhuis@casema.nl

    Telefoon van af maandag 035-8884982 of 06-22213551

    Met vriendelijke groet, 

    Kees Hoogerhuis.

  • Annie

    Hallo Janneke,

    Helaas kon ik vorig jaar niet de 4daagse lopen, vanwege een fout van de fysio, zijn 3 ruggenwervels ingezakt.

    Ik hoef niet te loten want ik ga dit jaar voor de 28 ste x Nijmegen lopen op de 30 km.  Heb al heel wat slaapplaatsen gehad,

    bij sommige meerdere keren.

    Mijn man komt ook mee, dus we zoeken een 2-persoonsbed en hopen dat we bij U terecht komen.

    Telefoon: 0793166694 en 06-23035204.

    anniewoutersen@gmail.com

    Hopelijk horen we snel wat van u, dan kunnen we er naar uit kijken.

    Met vriendelijke groet,

    Frans, Annie en Wandelbeer.

  • peter

    Janneke

    Op Toplocatie // 120m van Startlocatie de Wedren

    Tijdens de Vierdaagse heb ik voor een groep van 4 personen 4 slaapplaatsen te huur. 

    1 kleine slaapkamer met tweepersoonbed boven, en een goede tweepersoons slaapbank in de woonkamer (met tv).

    De mooie eengezinswoning bevindt zich op slechts 120! meter van de Wedren, (start- en finishlocatie), het idyllische straatje uit en je bent er!! Ook centrum, OV en supermarkt zijn binnen handbereik. 

    Verder staan keuken, koelkast, douche, wc, tv ter beschikking. Uiteraard is er wifi. Ook kun je in de tuin lekker in het zonnetje van je welverdiende rust genieten. 

    Perfect voor een groep van 4 lopers!!

    Ik zal zelf ook af en toe aanwezig zijn (maar waarschijnlijk veel weg/aan het werk), en mijn prachtkat banjert er ook rond.

    Prijs

    35,00 p.p.p.n. logies (je mag wel lekker koffie en thee pakken).

    Bij vragen kun je altijd even een berichtje sturen.

    Hopelijk tot ziens op de Vierdaagse!

    Groetjes,

    Janneke

  • peter

    hallo Janneke,

    Wij zijn 4 (ervaren)lopers en hebben interesse in de aangeboden ruimte, graag verneem ik of deze nog beschikbaar is.

    Zoniet dan graag contact om verder informatie uit te wisselen.

    Vriendelijke groet,Nettie

    emailadres is: peternettiejong@casema.nl

  • Hillie

    Hallo Janneke,

    Heb je de woning ook beschikbaar voor volgend jaar?

    Vrgr Hillie

  • Elene

    Hai Janneke ik en mijn beste vriend zijn op zoek naar  2 slaapplaatsen. Eigenlijk 3 maar mijn man is 3 maanden geleden plotseling overleden aan een hartstilstand dus deze 4daagse wordt extra speciaal. Graag willen we gebruik maken van het tweepersoonsbed als dat nog kan?Wij horen graag van jou. elenesimone@outlook.com

  • w

    Janneke

    Op Toplocatie // 120m van Startlocatie de Wedren Hallo Janneke

    Verhuurd u ook in 2022? Tijdens 4 daagsec

    Wij zijn 2 dames boven de 60 en hebben belangstelling graag hoor ik van u

    Groet Willemien

    Tijdens de Vierdaagse heb ik voor een groep van 4 personen 4 slaapplaatsen te huur. 

    1 kleine slaapkamer met tweepersoonbed boven, en een goede tweepersoons slaapbank in de woonkamer (met tv).

    De mooie eengezinswoning bevindt zich op slechts 120! meter van de Wedren, (start- en finishlocatie), het idyllische straatje uit en je bent er!! Ook centrum, OV en supermarkt zijn binnen handbereik. 

    Verder staan keuken, koelkast, douche, wc, tv ter beschikking. Uiteraard is er wifi. Ook kun je in de tuin lekker in het zonnetje van je welverdiende rust genieten. 

    Perfect voor een groep van 4 lopers!!

    Ik zal zelf ook af en toe aanwezig zijn (maar waarschijnlijk veel weg/aan het werk), en mijn prachtkat banjert er ook rond.

    Prijs

    35,00 p.p.p.n. logies (je mag wel lekker koffie en thee pakken).

    Bij vragen kun je altijd even een berichtje sturen.

    Hopelijk tot ziens op de Vierdaagse!

    Groetjes,

    Janneke

  • frans

    Hoi Janneke,  Wij zijn 4 lopers uit Friesland en zouden graag gebruik willen maken van jouw slaapplaatsen.  Zijn deze er nog?

    Groet,

    Riemke Jorna