Beste4Daagse loper.

Bij deze laat ik je weten dat ons heerlijke huis aan de Voorstadslaan in Nijmegen te huur is van 14-07 tot 20-07 voor de 4daagse week/Nijmeegse zomerfeesten. Je kunt hier terecht tot en met 5 personen (minder mag ook J). De verhuur is enkel voor lopers en of hun begeleiders bedoeld. 

Het huis bevind zich op loop afstand (20 mn) van de wedren (startpunt 4 daagse)en van het centrum (10 mn lopen), station 8mn lopen). 

Al meer dan 25 jaar heb ik 4daagse lopers ontvangen (tot 10 personen) maar dit jaar wil ik zelf vakantie vieren en laat ik de 4daagse hectiek aan mij voorbij gaan. Het gaat om een comfortabele eengezinswoning, met leuke tuin aan de achterzijde alwaar het heerlijk vertoeven is bij mooi weer. 

Het huis beschikt over 1 badkamer en 2 toiletten. Het heeft 4 slaapkamers en nog een ruime (slaap) zolder. Er zijn 2 tweepersoonsbedden en 3 eenpersoonsbedden. Beddengoed is inbegrepen, evenals handdoeken/keukendoeken. Het huis wordt je tiptop in orde aangeboden, graag weer tiptop opleveren. 

Huurprijs voor deze week:  €1200,- mocht je korter willen komen, is dat in overleg mogelijk. 

Foto’s stuur ik je op verzoek toe. 

Mocht je van tevoren kennis willen maken, of willen zien waar je terecht komt, ben je van harte welkom. Heb je vragen bel of mail gerust. 

Hartelijke groet, 

Deesdees_schmitz@hotmail.com (tussen dees en schmitz een _ zetten) tel:  target="_blank">0648084844