5 slaapplekken te huur tijdens Vierdaagse, in rustige wijk vlakbij het centrum

  • Inge

    Tijdens de Vierdaagse week verhuren wij ons woonhuis. Het huis is gelegen op 10 minuten fietsen van het centrum en 15 minuten van de Wedren. Er zijn een tweepersoonsbed, 2 eenpersoonsbedden en latten-bodem met matras beschikbaar. Mocht u met meer mensen zijn is er ruimte om eigen luchtbedden/matrassen/bedden te plaatsen.U kunt van ons hele huis gebruik maken. We hebben een badkamer met bad en douche en een ruime keuken waar s avonds gekookt kan worden . Wij zorgen voor voldoende brood en beleg voor het ontbijt en koffie/thee uiteraard Genoeg parkeerplaatsen en eventueel 2 fietsen te gebruiken. Supermarkt, cafetaria, bushaltes en station op loopafstand (ook fietsverhuur). Er vindt een check in/uit en sleuteloverdracht plaats Wij hanteren een borg van 50 p p

     €40 p.p/p.n

  • Bert

    Ik zoek nog een slaapplek voor de 4 daagse 2020

  • Bert

    Ik zoek nog een slaapplek voor de 4 daagse 2020

  • Andre

    Inge

    Tijdens de Vierdaagse week verhuren wij ons woonhuis. Het huis is gelegen op 10 minuten fietsen van het centrum en 15 minuten van de Wedren. Er zijn een tweepersoonsbed, 2 eenpersoonsbedden en latten-bodem met matras beschikbaar. Mocht u met meer mensen zijn is er ruimte om eigen luchtbedden/matrassen/bedden te plaatsen.U kunt van ons hele huis gebruik maken. We hebben een badkamer met bad en douche en een ruime keuken waar s avonds gekookt kan worden . Wij zorgen voor voldoende brood en beleg voor het ontbijt en koffie/thee uiteraard Genoeg parkeerplaatsen en eventueel 2 fietsen te gebruiken. Supermarkt, cafetaria, bushaltes en station op loopafstand (ook fietsverhuur). Er vindt een check in/uit en sleuteloverdracht plaats Wij hanteren een borg van 50 p p

     €40 p.p/p.n

  • Andre

    Wij zijn 4 dames in  de leeftijden van  73, 65  61 en 62 jaar en ervaren Vierdaagse loopsters 

    Hebben vele jaren in Zwanenburg gelogeerd.  Maar deze mensenmoeten  om gezondheids redenen ermee stoppen.  Bij hen betaalden we vorig jaar  180 euro  met kost en inwoning dus alles inbegrepen. Zou graag dat U met mij contakt wilt op nemen  want ik moet het voor hun regelen mijn telefoonnummer is  06 53 444472.  Groetjes van Andre Hagendoorn  uit Rotterdam

  • Ellen

    Andre
    Inge

    Tijdens de Vierdaagse week verhuren wij ons woonhuis. Het huis is gelegen op 10 minuten fietsen van het centrum en 15 minuten van de Wedren. Er zijn een tweepersoonsbed, 2 eenpersoonsbedden en latten-bodem met matras beschikbaar. Mocht u met meer mensen zijn is er ruimte om eigen luchtbedden/matrassen/bedden te plaatsen.U kunt van ons hele huis gebruik maken. We hebben een badkamer met bad en douche en een ruime keuken waar s avonds gekookt kan worden . Wij zorgen voor voldoende brood en beleg voor het ontbijt en koffie/thee uiteraard Genoeg parkeerplaatsen en eventueel 2 fietsen te gebruiken. Supermarkt, cafetaria, bushaltes en station op loopafstand (ook fietsverhuur). Er vindt een check in/uit en sleuteloverdracht plaats Wij hanteren een borg van 50 p p

     €40 p.p/p.n

    Goedemiddag,

    Ik wil graag informeren of jullie locatie al vergeven is. Met vriendelijke groet, Ellen v/d Giesen