4 slaapplekken tijdens Vierdaagse 700 meter van de Wedren!

• Sanne

Aan alle dappere wandelaars:

Graag bieden wij enkele wandelaars de gelegenheid om bij ons in ons heerlijke huis op de Groesbeeksedwarsweg te komen overnachten.

We bieden drie kamers aan: 2 kamers met een eenpersoonsbed en 1 kamer met een tweepersoonsbed.

De badkamers zijn tegen die tijd spliksplinternieuw, want worden binnenkort geheel gerenoveerd.

Verder zullen we zorgen voor fijne proviand om te kunnen ontbijten en een appeltje voor de dorst voor onderweg.

P.p.p.n. 40 euro

Onze voorkeur gaat uit naar een stel voor op de 2persoonskamer en 2 single/ losse wandelaars.

Groeten vanuit Nijmegen!

Robert en Sanne

• Coby

Hallo Robert en Sanne! 

Ik heb belangstelling voor het door jullie aangeboden 4daagse bed! Ben een oudere 4daagse loopster en hoop voor de 13de keer de 40km te lopen! 

Hopelijk hebben jullie een slaapplaats  voor mij !

Laten jullie het dan weten ?

met vriendelijke groet ; 

Coby Lazet (06 25322655)

• erik

Wij zijn op zoek naar een slaappplaats voor 2 personen voor de 4 daagse van 2020Is uw locatie dan ook beschikbaarWij blijven normaal vanf maandag tot zaterdagmorgen.Ik hoor graag van u of u huis dan beschikbaar isM.v.g. Erik te Lintelo

• erik

Wil  er even bijzeggen dat we wandelaars zijn

• Jolanda

Hallo Jolanda hier. Hoop dit jaar voor de 11de keer de 50 km te mogen wandelen. Hopelijk hebben jullie nog een slaapplekje voor mij. Mvg Jolanda

• k

Robert en Sanne

4 volwassen mannen zoeken nog slaapplaatsen voor de vierdaagse

graag zou ik een reactie van jullie krijgen als deze plaatsen nog vrij zijn

bij voorbaat hartelijk bedankt

• Arthur

Hallo Robert en Sanne,

Ik wil heel graag gebruik maken van de 1 persoonskamer. Ik loop voor de derde keer mee.

Ik ben een ervaren oudere wandelaar en zou graag dichtbij de wedren overnachten.

Periode: Maandagavond t/m Vrijdagmiddag.

Is deze optie nog beschikbaar? ik hoor graag van jullie.

Gr, Arthur

• Engelina

Ik ben voor dit jaar van ma tot vrij dag opzoek voor een betaalbare slaapplaats.

Ben alleen en ga 40km lopen. 

Bieden jullie het dit jaar ook weer aan?

• Cesar

Robert en Sanne,

Is er nog plek voor een 40 km wandelaar? Man 59 jaar 12 keer uitgelopen. Enigste nadel ik snurk.

groet Cesar

• Miranda

Beste Robbert en Sanne

Ik zie op deze site dat je verleden jaar slaap plaatsen heb aangeboden.

Bied je dit jaar ook weer slaapplaatsen aan?

Het gaat om 2 dames.

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

m.vanderwereld@live.nl