In mijn mooie nette appartement heb ik twee slaapkamers:

1 ruime met een bed van 160 x 200 cm en een ruim balkon plus direct toegang tot de badkamer, geschikt voor 2 personen max

1 kleinere met een bed van 120 x 200 cm plus direct toegang tot de badkamer, geschikt voor 1 persoon max

Ik ben echt op zoek naar wandelaars, geen feestgangers! Ook geen rokers! En vrienden/familie van elkaar :)

Kom je met z'n 2-en wil je in de ruime slaapkamer slapen? Dan slaap ik in de kleine. Kom je met z'n 2-en of 3-en en wil je beide slaapkamers gebruiken? Dan slaap ik in de woonkeuken. Dit betekent wel dat ochtends vroeg de woonkeuken niet toegankelijk is en dan zorg ik voor mini koelkast, waterkoker en koffie apparaat in de slaapkamers en/of badkamer (de badkamer ligt tussen beide slaapkamers in). 

Mijn appartement bevindt zich op de vierde (bovenste) verdieping van een klein appartementencomplex, met lift, is netjes en schoon, en doorgaans 's nachts erg stil (slaapkamers kijken uit op de binnentuin). 

De kamers zijn niet los te huur.

De kamers zullen uitgerust zijn met beddengoed compleet (ook losse dekbedden voor het tweepersoonsbed beschikbaar), handdoeken en wifi. De wc zit los op de gang en woonkeuken is uigerust met een prima keuken en grote koelkast/vriezer. Geen ontbijt/avondeten inbegrepen. Wasmachine tegen betaling. Borg verplicht. 

2 belangrijke zaken: ik heb een kat (de allerliefste van de wereld) en ik woon in Arnhem MAAR op maar 900 meter van het centraal station waar vandaan in de Vierdaagseweek 's nachts rechtstreekse treinen naar Nijmegen gaan.

Prijs per nacht afhankelijk van het aantal personen (2 of 3 dus) en aantal nachten in totaal (4, 5 of 6 mogelijk). 

Mail me voor meer informatie via e_mabel@yahoo.com

PS Ik ben een werkende vrouw en werk bijna full time vanuit huis.